سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول ( سوالات متداول باربری هوایی )

1-آیا هنگام فریت بار حضور مسافر در فرودگاه الزامی است ؟

بله برای انجام فریت بار مسافری حضور مسافر و یا یکی از بستگان درجه 1 با مدارک شناسایی الزامی است

2-آیا بایستی کالا را با بسته بندی به شرکت حمل و نقل تحویل دهیم ؟

اگر بسته بندی انجام شده مناسب باشد مورد تایید است در صورتیکه امکان بسته بندی استاندارد نداشته باشید ، ما برای شما بسته بندی را انجام میدهیم.

3-چه مدارکی برای ترخیص کالا در مقصد احتیاج داریم ؟

برای تحویل گرفتن لوازم شخصی بارنامه و مدارک شناسایی گیرنده در مقصد ، برای ترخیص محمولات تجاری ، بارنامه ، اینویس و پکینگ لیست در بعضی موارد بسته به نوع کالا ، گواهی مبدا ف گولهی بهداشت نیز مورد نیاز است.

4- ساعات کار گمرک فرودگاه امام خمینی به چه شکل است ؟

از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح لغایت 2 بعد از ظهر
گمرک در روزهای پنج شنبه و جمعه و در تعطیلات رسمی، تعطیل می باشد.

5-آیا امکان رهگیری بارنامه وجود دارند ؟

بله میتوانید با دانستن شماره بارنامه خود ، با همکاران ما تماس گرفته و یا به صورت آنلاین محموله خود را ردیابی کنید و از زمان رسیدن کالا به مقصد مطلع شوید.

6-آیا میتوان برای ارسال محمولات تجاری ، شخص حقیق را به عنوان گیرنده معرفی کرد ؟

خیر ف در صورتیکه کالای شما نمونه تجاری است ، بایستی گیرنده شرکت حقوقی باشد . برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

7-آیا ورود سیگار برای مسافران مجاز است ؟

ورود سیگار برای هر مسافر به میزان یک باکس معادل 200 نخ  مجاز می باشد.

8- چگونه میتوان وزن حجمی کالا را محاسبه نمود ؟

برای محاسبه وزن حجمی : طول * عرض * ارتفاع ( سانتی متر ) عدد نهایی را بر 6000 تقسیم کنید. این وزن حجمی کالای شما خواهد بود.
وزن جرمی کالای شما پس از قرارگرفتن بر روی باسکول مشخص خواهد شد.
بین وزن حجمی و وزن جرمی ، عدد بیشتر ملاک محاسبه هزینه حمل و نقل هوایی میباشد.