خدمات لجستیکی

پست سریع هوایی
عنوان اول اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید
عنوان دوم اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید
عنوان سوم اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

پست سریع هوایی

پست سریع بین المللی ایرمان از سال 1991 میلادی مشغول به فعالیت می باشد و با سابقه ای بالغ بر 27 سال و فعالیت در شهرهای مختلف ایران آماده خدمات رسانی به هموطنان می باشد. در واقع پست سریع بین المللی ایرمان یکی از بزرگترین سرویس دهنده های پستی پیشرو در ایران است که طیف وسیعی از سرویس ها و راهکار های زنجیره حمل و نقل را با در نظر گرفتن اهمیت زمان پوشش می دهد. سرویس ها و خدمات این شرکت همواره تحت استاندارد جهانی و اصولی همچون تعهد و عملکرد بالا بوده که در سایه پشتوانه علمی تیم تحقیقات خود در قریب به 3 دهه فعالیت به دست آمده است. همچنین با بهینه سازی فعالیت دپارتمان های متعدد و با به کارگیری تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن توانسته خدمات خود را بر روی بستر مبتنی بر فناوری اطلاعات در جهت رفاه هر چه بیشتر مردمان این مرز و بوم ارائه دهد.

شرکت ایرمان با بهره گیری از کارکنان متعهد و متبحر، مجرب ترین متخصصان برنامه ریزی حمل و نقل، ناوگانی مجهز و ارائه سرویسهای مطمئن و پرسرعت در طی مدت زمان فعالیت خود قادر به جلب رضایت متقاضیان گردیده است. این شرکت با امکاناتی وسیع از جمله پروازهای مستقیم، بسته های پستی را به تمام کشورها حداقل 24 ساعت زودتر ازحد معمول ارسال می نماید. قابل ذکر است یکی از گزینه های موثری که موجبات رفاه و آسایش مشتریان را فراهم نموده است ارائه سرویسی تحت عنوان « سرویس درب به درب» می باشد. به عنوان یکی از بزرگترین افتخارات شرکت خدمات بار هوایی ایرمان، می توان به سعی و تلاش روزافزون این شرکت در راستای جلب حداکثری رضایت مشتریان، اشاره نمود.

از دیگر امتیازات ایرمان ارائه ی خدمات 24 ساعته و بدون تعطیلی می‌باشد که در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل همواره آماده ی ارائه خدمات بار هوایی به مشتریان محترم است. مشتریان گرامی نیز می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی و یا دفتر فرودگاه شرکت ایرمان، مرسولات خود (مدارک، نمونه کالا، هدیه و …) را به شرکت ایرمان واگذار کرده و درکوتاهترین زمان ممکن در اسرع وقت به تمامی نقاط جهان به صورت تضمین شده ارسال نمایند. ما به شما اطمینان می دهیم که مرسولات شما در هر کجای دنیا که باشد به موقع و در بهترین شرایط ممکن تحویل می گردد. هدف ما جلب رضایت مشتری، ارتباطی دوستانه، پیگیری دقیق و دلسوزانه و ارائه راهکارهای منطقی و منصفانه است، خرسندیم که اندیشه ما تدبیری در راستای حمایت از حقوق مشتریان می باشد. شرکت ما در تکاپو است تا به تعهد خود برای ارائه بی نظیرترین خدمات پستی و بار هوایی به شما پایبند باشد.